Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii.
Technicy serwisu pełnią 24 - godzinne dyżury telefoniczne pod wskazanymi numerami telefonów.
Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.
Bieżące naprawy i konserwacja
W przypadku wystąpienia awarii serwisanci udzielają bezpłatnych konsultacji telefonicznych, bądź przyjeżdżają na miejsce awarii w maksymalnym czasie nie dłuższym niż 48h (przy podpisanej umowie serwisowej).
System umów w zakresie wykonywania przeglądów okresowych
Program przeglądów okresowych prowadzony przez naszą firmę obejmuje wykonywanie przeglądów urządzeń co 6 lub 12 m-cy. Według zaleceń producentów urządzeń gastronomicznych, ważna jest zarówno codzienna konserwacja wykonywana przez Państwa personel, jak i okresowe przeglądy przeprowadzane przez wykwalifikowany serwis. Przeglądy te umożliwiają sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, czyszczenie, wcześniejsze wykrycie nadmiernego zużycia podzespołów i elementów takich jak np. uszczelki. Ponadto przeprowadzane jest ponowne szkolenie z zakresu codziennej obsługi urządzeń (ważne np. w przypadku rotacji personelu). Regularne przeglądyskutecznie ograniczają konieczność interwencji serwisowych z powodu awarii, znacznie redukując koszty eksploatacji urządzeń.
Indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancji.
W momencie zakupu urządzenia sporządzana jest umowa, w ramach której okres gwarancji może ulec wydłużeniu do maksymalnie 36 m-cy.
Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji w czasie 24 h. Wykonuje przeglądy okresowe co 1 - 2 m-ce w zamian za określoną w umowie stawkę. Wszelkie awarie, wynikłe z powodu wadliwej pracy urządzenia, wykonywane są bezpłatnie w okresie obowiązywania umowy.
Sieć serwisowa firmy Primulator to 6 własnych punktów serwisowych: w Łodzi, w Warszawie, w Poznaniu, w Zabrzu, Gdyni i Krakowie oraz sieć serwisów zewnętrznych na terenie całej Polski.t
Średni staż pracy techników serwisu wynosi 8 lat. Każdy z techników dysponuje firmowym samochodem serwisowym, profesjonalnym sprzętem i narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Nasi technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.
Każde zgłoszenie przyjazdu serwisu prosimy potwierdzić wysyłając informację z krótkim opisem i danymi kontaktowymi na podane adresy e-mail. Wezwania zgłoszone telefonicznie po godzinach pracy biura i w weekendy do technika dyżurnego prosimy potwierdzić wysyłając e-mail na podany w tabeli adres.
WOJEWÓDZTWO | ADRES MAILOWY | TELEFON KONTAKTOWY GODZ. 8-17 |
TELEFON SERWISOWY - AWARIE SPRZĘTU GODZ. 17-8 |
---|---|---|---|
łódzkie dolnośląskie opolskie małopolskie świętokrzyskie podkarpackie pomorskie |
serwis@primulator.pl | 42 676 04 74 wew. 42, 43 |
502-197-694 |
mazowieckie podlaskie lubelskie |
serwis@primulator.pl | 222 500 300 | 502-197-694 |
ubuskie zachodniopomorskie wielkopolskie |
serwis@primulator.pl | 222 500 300 | 510-086-146 |
śląskie | serwis@primulator.pl | 42 676 04 74 wew. 42, 43 |
502-197-684 |
kujawsko-pomorskie warmińsko-mazurskie |
serwis@primulator.pl | 222 500 300 | 502-197-693 |
WOJEWÓDZTWO | ADRES MAILOWY TELEFON KONTAKTOWY GODZ. 8-17 TELEFON SERWISOWY - AWARIE SPRZĘTU GODZ. 17-8 |
---|---|
łódzkie dolnośląskie opolskie małopolskie świętokrzyskie podkarpackie pomorskie |
serwis@primulator.pl 42 676 04 74 wew. 42, 43 502-197-694 |
mazowieckie podlaskie lubelskie |
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-694 |
ubuskie zachodniopomorskie wielkopolskie |
serwis@primulator.pl 222 500 300 510-086-146 |
śląskie | serwis@primulator.pl
42 676 04 74 wew. 42, 43 502-197-684 |
kujawsko-pomorskie warmińsko-mazurskie |
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-693 |