W wykonaniu obowiązku wynikającego z ustawy z 14 czerwca 2024 r. o ochronie praw sygnalistów (Dz.U.2024.928 z dnia 2024.06.24) Primulator Sp. z o.o. przyjął Procedurę zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa. Procedura umożliwia aktualnym i byłym pracownikom i współpracownikom Primulator, a także stażystom, wolontariuszom, praktykantom, osobom, które brały udział w procesie rekrutacji, oraz osobom świadczącym pracę pod nadzorem i kierownictwem wykonawcy, podwykonawcy lub dostawcy Primulator zgłaszanie informacji dotyczących zaistniałego lub potencjalnego naruszenia prawa, do którego doszło lub może dojść w Primulator, a które zostały uzyskane w związku z wykonywaną dla Primulator pracą. Lista naruszeń prawa, które mogą być przedmiotem zgłoszenia zawarta jest w Procedurze, którą można uzyskać po wysłaniu zapytania pod adres whistleblowing@primulator.pl.

Zgłoszeń można dokonywać na piśmie – mailem na adres: whistleblowing@primulator.pl lub podczas bezpośredniego spotkania z Pełnomocnikiem ds. Zgodności (wniosek o spotkanie prosimy przedstawić mailem na podany wyżej adres mailowy). Zapewniamy pełną poufność danych i informacji objętych zgłoszeniem, oraz ochronę osoby zgłaszającej przed działaniami odwetowymi.

Informujemy także, że Zarząd Primulator powołał i upoważnił do przyjmowania i obsługi zgłoszeń Pełnomocników ds. zgłoszeń w osobach pana Piotra Cieślaka i pani Olgi Dąbczyńskiej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.