Co powinno zawierać zgłoszenie?
Zgłoszenie serwisowe jest realizowane za pomocą formularza zgłoszeniowego ze strony primulator.pl, dostępnego pod adresem: https://www.primulator.pl/serwis/formularz-zgloszeniowy
Dane niezbędne do przyjęcia zgłoszenia:
- model i numer seryjny urządzenia (ewentualnie dodatkowo numer faktury zakupu);
- nazwę i adres punktu, w którym znajduje się urządzenie;
- nazwę, adres i NIP firmy;
- nazwisko osoby zgłaszającej;
- numer telefonu kontaktowego;
- opis usterki.
Dane niezbędne do przyjęcia zgłoszenia:
- model i numer seryjny urządzenia (ewentualnie dodatkowo numer faktury zakupu);
- nazwę i adres punktu, w którym znajduje się urządzenie;
- nazwę, adres i NIP firmy;
- nazwisko osoby zgłaszającej;
- numer telefonu kontaktowego;
- opis usterki.
Jaki jest okres gwarancji na urządzenie?
Urządzenia nowe sprzedawane są z 12-miesięczną gwarancją. Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej dostarczanej wraz z urządzeniem.
Czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji?
Standardowo urządzenia sprzedawane są z 12-miesieczną gwarancja, jednak istnieje możliwość odpłatnego wydłużenia tego okresu dla wybranych grup urządzeń. Warunki przedłużenia gwarancji są indywidualnie ustalane z opiekunem handlowym w momencie składania zamówienia zakupu.
Jakie części stosowane są do naprawy urządzeń?
Do napraw technicy wykorzystują oryginalne części zamienne zakupione u producentów.
Jaki jest okres gwarancji na wymienione części?
Gwarancja na wymienione części wynosi 6 miesięcy. Wyłączone są w tym przypadku uszkodzenia mechaniczne oraz te wynikające z samodzielnego, niewłaściwego zamontowania części przez klienta.
Jakie są ogólne warunki montażu urządzeń przez serwis Primulator?
Montaże standardowo wykonywane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Na życzenie klienta istnieje możliwość umówienia montażu w innych godzinach. Usługa taka jednak jest odpłatna według aktualnego cennika serwisowego firmy Primulator. Przed dostarczeniem sprzętu i umówieniem montażu Primulator przesyła Klientowi dokumentację techniczno-rozruchową, zawierającą informacje na temat wymogów instalacyjnych zamówionych urządzeń, z prośbą o potwierdzenie i odesłanie. W przypadku braku odpowiednich przyłączy, kolejna usługa montażowa jest już usługą odpłatną według aktualnego cennika serwisowego.
Prace przygotowawcze na miejscu eksploatacji urządzeń zleca użytkownik. Muszą być one wykonane przez upoważnionych instalatorów z uwzględnieniem przepisów ogólnych oraz miejscowych. Serwis Primulator może podłączyć urządzenie tylko do przygotowanych przyłączy. Firma Primulator nie jest upoważniona do wykonania prac instalacyjnych na miejscu, ani nie jest odpowiedzialna za ich wykonanie.
Na życzenie klienta istnieje możliwość umówienia montażu w innych godzinach. Usługa taka jednak jest odpłatna według aktualnego cennika serwisowego firmy Primulator. Przed dostarczeniem sprzętu i umówieniem montażu Primulator przesyła Klientowi dokumentację techniczno-rozruchową, zawierającą informacje na temat wymogów instalacyjnych zamówionych urządzeń, z prośbą o potwierdzenie i odesłanie. W przypadku braku odpowiednich przyłączy, kolejna usługa montażowa jest już usługą odpłatną według aktualnego cennika serwisowego.
Prace przygotowawcze na miejscu eksploatacji urządzeń zleca użytkownik. Muszą być one wykonane przez upoważnionych instalatorów z uwzględnieniem przepisów ogólnych oraz miejscowych. Serwis Primulator może podłączyć urządzenie tylko do przygotowanych przyłączy. Firma Primulator nie jest upoważniona do wykonania prac instalacyjnych na miejscu, ani nie jest odpowiedzialna za ich wykonanie.
Jakie są ogólne warunki wykonywania przeglądów okresowych?
Przeglądy okresowe urządzeń wykonywane są u klienta lub w serwisie Primulator po wcześniejszym ustaleniu terminu wykonania prac. Zakresem przeglądów objęte są wszystkie czynności wskazane przez producenta danego urządzenia. Kompleksowe odkamienianie ekspresów do kawy wykonywane jest w serwisie Primulator.
Jakie korzyści daje podpisanie umowy serwisowej?
W umowie serwisowej określone są przede wszystkim indywidualne ustalenia pomiędzy firmą Primulator a Klientem dotyczące m.in.: czasów reakcji, zakresu wykonywanych prac (w tym przeglądów), dodatkowych szkoleń i wzajemnych rozliczeń.